torsdag 12. november 2009

Skolestart (Først publisert 24 august 2009)



Så var det endelig tid for siste året på videregående. Herlig å tenke på at det bare er et år igjen av skolen før det er tid for et nytt kapittel i livet.
Ettersom jeg har vært utvekslingsstudent i USA, gledet jeg meg til å komme tilbake på norsk skole og møte alle sammen igjen.
I år var det en del tull med inntakskontoret i Rogaland, så alle elevene som var i USA hadde problemer med å komme inn på skolen de gikk på første året, noe som gjorde at jeg måtte gå første skoledag på Sola vgs. Heldigvis ringte St. Svithun allerede etter første skoledag og sa jeg hadde fått skoleplass.
Timeplanen i år er helt grei, fikk alle valgfagene jeg ville ha så det var en lettelse. Merker at det blir et år med masse skolearbeid, men også mye gøy som f. eks russetiden. Allerede første skoledag snakket alle om russebil, russekatalog og valg av russestyret.
Har vært en kjekk start på skoleåret og ser fram til resten!

Bilde: Je t'ai apporte des crayons
Hentet fra
http://www.flickr.com/photos/pierre_pouliquin/249629730/

Ingen kommentarer: