tirsdag 19. august 2008

På søndag va me over hos naboen te Ine og de(der eg mest sannsynlig sga bo). Der hang me me bassenget heile dagen spiste osv. D e sinnsykt varmt så du orke ikkje gjørr någe. Eg, ine og alex va på kino me to som e herfra som hette Emily og Chris, me såg Tropic thunder, den va ganske kjekk:) Chris sga på college i Spokane nå, men Emily sga gå senior me meg og Ine. Me har vert på Wal-Mart og ellers bare chilla at Ine's house i de sin hot tub. Igår lynte og tordna d og idag har d regna så me har egentli ikkje gjort så mye. Eller, me va på morgen trening idag, styrke å pumpa littt jern. Skolen bjunne ikkje før om 2 uker så d e ënnå litt ferie igjen. Eg savne alle, men d e sinnsykt kjekt, så de som ikkje gjørr dette bør angre;) Har eg fortalt om hundene som bor her? uansett d e 2 små hunder, mi-ki tror eg rasen hette, men de hette jaffal Holly and Niko. Eg savne allerede norsk snop! D e ikkje så godt her egentli.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Sånn går dt når du holde deg rett før du reise:p haha nå kan du angra..neida, stakkars eg føle me deg! <3

Anne Marthe sa...

Hei

Hilsen fra mor. Kan du skrive sånn at vi over 40 kan lese det? He he

Maren, Isabel, Ingrid & Karine sa...

haha maren! eg like di kule engelske uttrykkene dine, chilla at ine's house:P men jo pumpa jern, det e bra!:D

Eva sa...

Hallo,
godt å høre at du har det fint. Kuult språk - du må vurdere å legge ut ordliste til oss over 40!
har du truffet noen kjekke indianere f.eks Sølvpilen ennå?
Hilsen tante!

Veronika Haaland sa...

Hei maren:)
så kjekt du har det bra i USA:D