søndag 17. august 2008

Nå har det skjedd ein del siden sist. På fredag va eg, Ine Jordan, bill, han sine barnebarn og Alex i Silver stone ein fornøyelsepark. Det va veldig kjekt, det vamange syke berg og dal baner der og badeland. Så har eg sove hos Ine og fyi, så har eg bytta familie. Grunnen e(lang story gjort kort) eg føltemeg veldig ukomfortabel der og fekk ikkje heilt hjemmeøflelsen. Bill og Cindy e kjempe greie men de jobbe veldig mye så då bler eg ganske ofte aleina. Me har ikkje heilt de samme interessene osv. Men jaffal så eg snakte me Rita,(Ine's "mor" og områderepresentant) så me fekk fiksa d og hu va velødig forståelsesfull. Så nå sga eg bo någen dager hos INe te eg finne ein familie. Mest sannsynlig sga eg bo hos naboene, de e kjempe hyggelige og hu e hjemmeværende og veldig easy-going. I tillegg e familien te Ine og de e venner så eg komme te å ver masse her hos Ine og omvendt. Begge familiene har basseng og de e veldig åpne og elske å ha folk hos seg. Nå e ting komt litt merr på plass og eg bjunne å omme inn i d, men ting e sinnsykt andreledes her.
Men utenom d så e d rundt 43 grader ute så me henge mest me bassenget åsånn å chille.
Dette hørres teit ut, men hvis du merke me en gang d ikkje funke, så ville eg snakt me någen, d hjalp for meg jaffal:)

Ingen kommentarer: