torsdag 14. august 2008

Min forste dag i Usa

Eg motte Bill og Cindy paa flyplassen, og de va vedig glae saa eg folte meg velkommen jaffal. Eg blei henta i Seattle, saa me kjorte te sonnen te bill og overnatta der. De har ein skjonnn liten ginger kid, minne meg om Karine:) De sa eg kunne komme der naar eg ville saa eg drar nok der av og te. Saa dro me te Omak, d va heilt annderledes enn eg trodde. Det va sinnsykt fint her og d va storre enn eg saag for meg. D va ikkje syykt stort d sga eg aerlig innromme, men ein sot liten by, haha:) Eg motte Ine idag, d va kjekt og ein tysk utvekslingsstudent og omraaderepresentanten, de va veldig kjekke. Huset e ikkje akkorat et palass, men eg tror nok eg sga overleve d, litt gammeldags. Naturen e sinnsykt fin daa, men d e nesten litt for varmt. 40 grader tror eg d va idag og uten naagen plass aa bade. Men Ine har svommebasseng saa d e jo bra. Men jo me kjorte gjennom et svaert indianerreservat paa veien, d va ganske stilig. Saa allerede har eg spist ganske masse junk, saa eg maa skjerpe meg. Sga bjunne et bedrekosthold naa:)

1 kommentar:

Siri sa...

Maren, du må dra te Seattle så ofte du kan! Måtte le litt når eg leste dette hahah, huset e ikje akkruat någe palass men eg klare meg:) Rett innstilling jaffal. Håpe du kose deg!