mandag 9. mars 2009

Schweitzer!







Sist helg hadde me torsdag og fredag fri så då dro skiklubben på skolen, som eg då e me i opp te Schweitzer i Idaho! Det va ein veldig kjekk tur! Me sto på ski fredag og lørdag. Fredag va det sinnsykt fint vær og masse pudder, heilt fantastisk,
mens lørdag snødde og blåsete det men snøen va heilt sinnsykt god, masse løs pudder!! Tok til og me ein ganske så bra 180!
Merke det at når eg bare står på ski me gutter presse eg meg merr for de e ganske så flinke!
Tror dette va siste skitur for iår, kjenne eg e klar for sommer og varmt vær nå!

3 kommentarer:

cecilie o sa...

Ser ut som det ikke er mange jenter i skiklubben, dere har virkelig fått rent endel i vinter.

Maren sa...

Ja bare 4 stk tror jeg. Ja har fått rent en del, men nå er jeg klar for varme!:)

Anne-Marthe sa...

Så bra! tror nok at du er like tøff som guttene! klem mamma