søndag 26. oktober 2008

Den siste uken

Okey nå sga eg bjunne å skrive ein ukentlig blogg, dette gjørr eg for deg Hilde, haha!
Jaffal, denne ugå va min fuste kjøretime me drivers-ed og d gikk faktisk ganske bra, va den beste i mi gruppa:) Teorien går greit, hadde litt hastverk på den eine prøven så eg fekk ein F, men du kan ta an igjen samme time så neste gang fekk eg 97%, hehe.
Ellers har eg trent litt, fotball kamp på fredag som vanlig, men me tapte så d va ganske drit. Forresten så sga eg bjunne å spille basketball i vinter så i helgen har eg og Alyssa spilt ganske masse basketball. (D e hu på bildene) Hu e ganske god og eg va ikkje akkorat så god så hu e blitt min nye personlige trener, me sga trene ganske masse så eg kan spille på varsity.
Idag lagte me halloween cookies og carved pumpkins som dåkk ser på bildene. Altså meg, Alyssa og typen hennas Noah. D va sinnsykt kjekt, men mitt gresskar blei ikkje så sykt bra, men uansett! Vel Hilde håpe du e fornøyd!:)






















1 kommentar:

Unknown sa...

Eg e kjempefornøyd nå:D bare fortsett sånn, det e så kjekt å lesa om kossen du har det:) klem fra hilde<3