tirsdag 16. september 2008

Den siste uken!


Denne uken har eg meldt meg inn på athletic club, der eg har trent ein del. Har kje trent på sånn 2mnd nå så det va på tide og spesielt siden eg ikkje kan gjørr någe sport nå siden eg sga ta drivers-ed, så va det på tide me litt trening.
I tillegg har eg bjunt å spille tennis, d e sinnsykt kjekt, men eg e ikkje så sinnsykt go at d gjørr någe. Det eine bildet me meg og Chandler e fra når me spilte tennis. Han e ganske go så han har lært meg litt.

Ellers på skolen går det veldig bra, eg blir bedre og bedre kjent me folk og det e heile tiden någe å gjørr.
Det kjekkeste faget tror eg e annual, det e der me lage årboken. Det e ganske kjekt for me går å intervjue elever, kjøre rundt og får folk te å sponse oss osv. Idag tok eg og seniorpictures som sga inn i årboken.

Eg va på min fuste american football game. Det va borte kamp så me kjørte ein del folk i forskjellige biler for å se på. Det va veldig kjekt, blei på ein måte ein liten roadtrip.
Eg skjønte ikkje heilt reglene åsånn, men eg regne me eg fatte d ittekvert. D va ganske stemning, men d va litt drit siden me tapte, men satse på de vinne på fredag.

Ellers har eg vert å bowla, sånn typisk amreikansk bowling me høy musikk og lys i forskjellige farger.
På søndag va me i Wenatchee, det e ein hallstor by ca 1 og ein halv time fra Omak, der fekk eg ENDELIG shoppa! Det va sinnsykt kjekt, merka eg hadde savna det og shoppe, haha.




2 kommentarer:

Pappa sa...

Hei,
Det er godt å se at du har det bra og har fått fart på den fysiske aktiviteten igjen.
Kan du ikke si hvem som er på de enkelte bildene?
Fint hvis du også skriver på norsk av og til.

cecilie o sa...

Hei. Ine`s mamma her.
Koselig med denne siden Maren. Det var gøy å få sse litt fler bilder av Ine. Hører ikke for mye fra henne , så jeg får sjekke din side oftere.